søndag den 8. december 2019

VILD forvandling: Stephanie fra 'Årgang 0' er ikke til at kende - Se BILLEDET!

Stephanie, der blev landskendt da hun medvirkede i "Årgang 0" på TV 2 har gennem den seneste tid gennemgået en vild forvandling og tabt sig! Kan du genkende hende?


 I oktober tordnede hun frem på Youtube og fortalte, at hendes følgere skulle stoppe med at kommentere negativt - det gjorde hende ked af det. Nu har hun taget skeen i egen hånd og er begyndt på et vægttab. - "Jeg har tabt mig 2,5 kilo, hvilket jeg er rigtig glad for. Jeg har tænkt lidt mere på, hvad jeg har spist, og så har jeg bevæget mig en del i forhold til lejlighedsprojektet. Jeg vil rigtig gerne tabe mig endnu mere, for jeg ved jo godt, at jeg er blevet lidt stor. Men jeg har det sådan, at jeg ikke vil gøre det på andres opfordring, jeg vil gøre det, fordi jeg selv føler mig motiveret og har overskud og lyst til det", forklarer hun til Ekstra Bladet i forbindelse med "Året der gak 2019".
Du har mulighed for at se et billede af Stephanie fra den røde løber lige her - kan du genkende "Årgang 0"-stjernen?